Świętokrzyscy emeryci na wycieczce objazdowej po Grecji

W dniach 20 – 27 września 2015 r. emeryci z Komend Powiatowych i Komendy Wojewódzkiej byli na wycieczce objazdowej  po Grecji.

Wygodnym piętrowym autobusem w godzinach rannych w dniu  20 września wyruszyliśmy z placu Komendy Wojewódzkiej na długą trasę. Pierwszy postój był zaplanowany w stolicy Serbii Belgradzie. Dotarliśmy tam w godzinach wieczornych gdzie korzystając z miejscowego pilota zwiedziliśmy stolicę Serbii. Następnego dnia po śniadaniu i wykwaterowaniu sią z hotelu udaliśmy się w dalszą podróż. Nocleg mieliśmy zaplanowany w okolicach Salonik gdzie dotarliśmy w godzinach popołudniowych zwiedzając po drodze miejscowe atrakcje. Po obiadokolacji i krótkim wieczorze integracyjnym udaliśmy się na nocleg by po śniadaniu w godzinach rannych ruszyć w dalszą podróż. Po drodze mieliśmy postój w Wąwozie Tembi z cudownym źródełkiem i kościółkiem św. Paraskiewi. Po dojechaniu do Meteor zwiedziliśmy wytwórnie ikon oraz klasztor. Bardzo duże wrażenie zrobiły na nas klasztory wybudowane na skałach. W godzinach wieczornych dotarliśmy do miejsca docelowego naszego zakwaterowania pod Atenami. Następne dwa dniprzeznaczone były na zwiedzanie min. kanału korynckiego, Aten, uroczysta zmiana warty, Akropolu i innych starożytnych budowli. W szóstym dniu udaliśmy się w drogę powrotną do kraju. W godzinach popołudniowych dotarliśmy na Riwierę Olimpijską gdzie po zakwaterowaniu się w hotelu można było udać się na miejscową plażę. Następnego dnia zwiedziliśmy Salonikii mięliśmy czas wolny aż do wyjazdu. Do Komendy Wojewódzkiej dotarliśmy następnego dnia w godzinach wieczornych.

Organizatorzy dziękują wszystkim za zdyscyplinowanie i wspaniałe atrakcje. Dla  biura podróży Seven Travel szczególne podziękowania za doskonałą organizację imprezy. Panom kierowcom dziękujemy za bardzo dobrą jazdę.